сряда, 14 юли 2010 г.

Oбичам те...



Обичам те, сега съм сигурен.
Не вярвах в любовта, отричах те,
но ти ме победи докосна ме
и аз се влюбих - ти израсна в мен.

Превърнах те във стих, 
обикнах те и всичко ти простих,
издигнах те в сияен обелиск във себе си,
вече не се боря със теб,
предадох ти душата,
името, мечтите си
и съм щастлив и знам - обичам те.

Ти моя несбъдната мечта,
ти моя уморена, малка, недокосната...
звезда...
Обичам те! Обичам те! Не вярвах в любовта,
отричах те,
но ти ме победи - докосна ме
и аз се влюбих, ти израсна в мен.

Обикнах те и всичко ти простих...
Сърцето си ти дадох
и се вкамених...

4 коментара:

  1. И чакаме ли чакаме с поглед замечтан,
    и страдаме ли страдаме за миг неизживян,
    докосне ли любов сърцето,
    остава само да обичаме...

    ОтговорИзтриване
  2. Да, чакаме, и страдаме и точно заради тези чувства и несгоди, оценяме способноста Ни да Обичаме...отново...

    ОтговорИзтриване
  3. Любовта не пита дали да дойде, Ники!Тя не чука на вратата!Тя връхлита с пълна сила...и не ти оставя време да се чудиш...не ти дава правото да решаваш...тя те завладява, без да пита!Ако имаш смелост, воля и сила...прегърни я!

    ОтговорИзтриване
  4. Идва ден - отхвърляме нечия любов. Но идва друг - и любовта ни връхлита като опустошителен ураган...
    Oтнема ни всичко и ни изхвърля на някой друг бряг на живота, където да започнем всичко отначало...

    ОтговорИзтриване