четвъртък, 22 юли 2010 г.

Виртуално и... лирично




Любов, зачената преди да си разбрал
отсреща кой стои и как изглежда.
В море от думи да потънеш цял
и за изплуване да не таиш надежда...

Преди ръцете да са се докоснали,
мечти една във друга да се вплитат.
Преди да са се срещнали очите,
лъчи от щастие венец да сплитат!

Любов, покълнала във виртуалното,
до вчера безнадеждна, платонична.
Днес разцъфтява пламенна в реалността.
Нетърпелива, жадна, романтична...

Да бъде, Благославям! -И напътствам:
Пазете се! -От себе си най-вече!
Бутон за редактиране тук няма
за думите, в момент на гняв изречени!

Да бъде! Благославям ви! -И моля се:
Когато времето натрупа дните
и прекипи страстта, да не решите,
че туй е краят... Знайте, ще сгрешите!

Не сливането на телата е любов...
-ЛЮБОВ е сливането на душите!

5 коментара:

  1. Не си отивай!Чуваш ли, не тръгвай!
    Не ме оставяй сама с вечерта.
    Ни себе си, ни мене не залъгвай,
    че ще ни срещне някога света!
    Светът е свят!И колкото да любим,
    и колкото да плачем и скърбим,
    като деца в гора ще се изгубим,
    щом за ръце със теб не се държим.
    Ще викам аз и ти ще се обръщаш.
    Дали ще те настигне моят глас?
    Ще викаш ти...гласът ти ще се връща
    и може би не ще го чуя аз.
    И дните си така ще доживеем
    във викове, в зов: "Ела!Ела!"
    Ще оглушеем и ще онемеем,
    ще ни дели невидима скала.
    Ще се превърним в статуи, които
    една към друга вечно се зоват,
    но вече няма глас, ни пулс в гърдите
    и нямат сили да се приближат.
    Че пътища, които се пресичат,
    когато някога се разделят
    като ранени змии криволичат,
    но никога от тях не става път...
    Не си отивай!
    Чуваш ли?
    Не тръгвай!

    ОтговорИзтриване
  2. Прав си Ники,
    ...не сливането на телата е любов...
    Любов е сливането на душите!!!

    ОтговорИзтриване
  3. Аз чакам те да се завърнеш, да впия погледа си в теб
    Аз чакам те да ме прегърнеш, да разтопиш сърцето-лед!

    Аз искам те, ела по-бързо, за миг не се бави дори
    Аз искам те, желая лудо живота си да споделим!

    Аз моля те, не ме забравяй, аз тук съм-твоята мечта
    Аз моля те, не съжалявай, че мен тогава ти избра!

    Аз тука съм и бдя за тебе, къде си, как си, ти ли си?
    Аз тука съм и пак ще бъда, а дойдеш ли, не си ходи!

    ОтговорИзтриване
  4. Преди да те срещна аз те познавах.

    Преди да се влюбя, обичах те аз!

    Дори без да зная, но някак успявах,

    за теб да живея, под тоята власт!

    Съдбите ни бяха се срещали вече,

    познаваха всеки до болка от нас!

    Макар да сме двамата толкоз далече,

    душите се клеха в съдбовния час!

    Часът тъй очакван кога ще настъпи?

    Кога ще застанем един срещу друг?

    Очите щом срещнат се , как ще постъпим,

    че дългото чакане свършва до тук!

    Ръцете сами ще сплетат свойте пръсти.

    Сърцата ще тръпнат във дивен екстаз!

    На другия устните всеки ще търси .

    Усещане сладко ще бъде за нас!

    Преди да те видя, познавах те вече!

    Преди да се влюбя, обичах те аз!

    Съдбите се бяха докоснали вече,

    подготвили бяха за срещата час!

    ОтговорИзтриване
  5. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Без коментар!!!!!!!!!!!!!!Страхотно!!!!!!

    ОтговорИзтриване