неделя, 15 ноември 2009 г.

Надежда.....

в очакване....

Когато слънцето залязва,
в очите мои пъстри притъмнява....
Душата ми в мъгла потъва,
и в страх ноща очаква....

А тя - ноща не бави се ,
приижда на талази,
обвива ме,
и идват пак среднощните въпроси,
къде си Ти....или пък...с кого си?!?

Кошмари - тъмни тигри с дяволска усмивка
раздират с остри нокти пак съня ми....
и канят ме под своята завивка,
завинаги в тъмата да остана....

А аз не искам , боря се и чакам утрото,
със следващото слънчево прераждане...,
защото знам , че всеки изгрев е началото -
на Любов , Усмивка, Радост и...... очакване........

"къде си Ти....или пък...с кого си?!?"......искам да подчертая,че... не става въпрос за ревност........просто,словоред

1 коментар:

  1. Така ми се иска с теб да говоря,

    да ти разкажа както преди,

    за дългите нощи безсъние крили,

    за мислите мои тежали ми с дни.

    Така ми се иска сам да усетиш,

    как тe рисувам без думи , с очи,

    в тихата стая, в постелята бяла,

    където със страстна любов ме дари.

    Как ми се иска да помечтая,

    за жадните ласки на твоите ръце,

    за нежната обич, без която не мога,

    която живее в моето сърце.

    Нека любими аз да говоря,

    а ти ме послушай както преди

    и ако нищо у тебе не трепне ,

    в усмивка ще скрия сълзите си.

    Ще те погледна право в очите,

    ще те целуна както преди

    и ще си тръгна със самотата.

    Твоята гордост ще победи!

    ОтговорИзтриване