петък, 1 януари 2010 г.

Зомби...(бездушният)



 Посветено е за... Мен

На единак самотник ми приличаш...
с лице в мъгла забулено , с очи бездънни...
безкрайни , здрачни пътища пресичаш...
отрекъл се от любовта несбъдната...

Един от тези дето цял живот се скитат...
във самота и тайнственост обгърнати...
понесли бремето безименни да се наричат...
в гърдите им във късче лед сърцето е превърнато...

Отблъскваш всеки опит за сближаване...
от страх надеждите ти да не са излъгани...
залъгваш пак душата , че е каменна...,
а всъщност силно искаш някой пак да те прегърне...

Не може цял живот така да бягаш...
дъждът любовен все ще те открие...
ще те накара за любов пак да мечтаеш...,
когато в кожата и във душата ти попие...

Ще се стопи ледът в сърцето ти тогава...
и маската на единака вълк ще падне...
и името ти ще излезе пак наяве...
само поискай силно - всичко може да се сбъдне...




4 коментара:

  1. Хубаво е, че някой ти е посветил стих!
    Но по-хубаво ще е да те поръси този любовен дъжд - трябва само да повярваш в него, да отвориш душата си и да разкриеш сърцето си...а то - сърцето - знае как да действа... ще обича...

    ОтговорИзтриване
  2. Сърцето ми познава много Болка...
    затова Душата ми... обезличи се...
    И вместо Любовта ми,да играе "полка"...
    Тя в дън земята май...покри се!!!

    Благодаря за коментара Вили :***
    http://www.metacafe.com/watch/3953463/axel_rudi_pell_the_clown_is_dead/

    ОтговорИзтриване
  3. dano te otkrie lubovnya dajd no da posipe i dvama vi za6toto ina4e 6te te bbbbbbb o l iiiiiii mnogo niko

    ОтговорИзтриване
  4. Всеки таи надежда, Анонимко!

    ОтговорИзтриване