събота, 5 декември 2009 г.

Dreams...

Мечти...

Мечтая си да мога да избирам...
да се прераждам всеки път , когато...
душата ме боли и сълзите не спират...
и нямам капка сили да вървя нататък...

Мечтая си да мога да пътувам...
във времето назад към свойто минало...
тогава пак ще мога да стартирам...
и да поправям необратимото...

Мечтая си да мога да сънувам...
вълшебни сънища със цветове изпълнени...
така мечти в картини ще рисувам...
ще видя всичките си съкровения сбъднати...

Мечтая си да мога да осъмна...
на плаж самотен със море притихнало...
с очарование и ням възторг изпълнен...
да зърна първи как се ражда слънцето...

Мечтая си да мога да избягам...
от самотата в мойте сиви делници...
да съм щастлив без да се налага...
да нарушавам клетви или принципи...

Мечтая си да мога да повярвам...,
че истинската , дълго чакана любов ще срещна...
и да не спирам никога да се надявам...,
че моите мечтания все някога ще сбъднат се...
Мечтая си....


3 коментара:

  1. Не спирай да мечтаеш и вярай, че един ден мечтите ти ще се сбъдна!

    ОтговорИзтриване
  2. ¨Мечтая си да мога да повярвам...,
    че истинската , дълго чакана любов ще срещна...
    и да не спирам никога да се надявам...,
    че моите мечтания все някога ще сбъднат се...
    Мечтая си....¨

    Обичам Те, Ники!
    Аз съм само Твоя, на този и на онзи свят!!!

    ОтговорИзтриване
  3. Дано се сбъднат мечтите ти Нико ..й ! Имам въпрос - стихотворението твое ли е ?! А ако не е - кой е автора - хареса ми !

    ОтговорИзтриване