петък, 2 септември 2011 г.

Мълчи Любов...

Мълчи любов- изпадай в забвение!
Недей да идваш вече в душата ми!
Любов мълчи- е моето решение.
...Не искам да си спомням красотата ти!

Не искам вече да усещам в себе си,
как бавно гасна, заедно със спомена,
да капят тихо капки кръв в сърцето ми,
и горест тежка, в сълза отронена!

А колко щастие, любов, ти обещаваше!
И колко слънчеви лъчи в очите ми!
Желание, надежда ми даряваше
и вяра, кротко притихнала в гърдите ми!

Мълчи любов- студено е сърцето ми
и няма да го стоплиш с думи пламенни!
Сълзи измиват дъха ти от лицето ми!
Любов- Мълчи!- отронвам с устни каменни...


автор стих: Евелина Панева




5 коментара:

  1. Страхотен тандем сте двамата с Евчо!!!!!!!!!!!!!Възхищавам ви се и се радвам,че ви познавам:)))))))))))))))

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря Ти Анонимко /Жане/... :)))

    ОтговорИзтриване
  3. Ев:Благодаря ви,Нико и Жане:)))И аз се радвам,че ви има,приятели:)))

    ОтговорИзтриване
  4. Прекрасен стих, великолепен слайд! Беше удоволствие!

    ОтговорИзтриване
  5. Благодаря Ти Вал, удоволтвието е и Мое... :)

    ОтговорИзтриване