понеделник, 2 август 2010 г.

Вървя с ангелите...





Понякога се чудят,
Защо не ме е страх, От целия този гръм (трясък)
И целия този проливен дъжд.
И се чудят. ...Да, чудят се.
Да, правят го.
Понякога се чудят, Ако някога се пречупя
От всичките тези тежести
И всички тези тежки болки.
И се чудят. ....Да, чудят се.
Но не и аз!
Има сила, не от този свят.
Открих сила, по-висша сила.
Вървя с ангел (вървя с един ангел).
Говоря с ангел също.
Вървя с ангелите (вървя с ангелите).
Издръпват ме през мрака също.
Пропътувах, Тъмен и опасен път.
Понякога е толкова самотно, Но никога наистина сама.
Нищо чудно, аз бях под
Крилете на божествена душа.
Казвам ви тайни, който разбрах със сигурност
И искам да ви покажа. Имам подкрепа и насока също
О, не се чудя, не, не се чудя.
Мога да докажа, че това е вярно
Има сила, не от този свят.
Открих сила, по-висша сила.
Вървя с ангел (вървя с един ангел). Говоря с ангел също.
Вървя с ангелите (вървя с ангелите).
И те бдят над мен, това е вярно.

Има сила, не от този свят.
Открих сила, по-висша сила.

Вървя с ангел (вървя с един ангел). Говоря с ангел също.
Вървя с ангелите (вървя с ангелите).
И те бдят над мен и теб.

Вървя с ангелите.
Вървя с ангелите.

2 коментара:

  1. Невероятно красива песен, Ники!
    Всеки има свой Ангел.Когато той се окаже до теб, това, което ти трябва да направиш е...просто да го хванеш здраво!Така и двамата ще можете да полетите!

    ОтговорИзтриване
  2. На мен ми хареса музиката, гласовете, силата и тембъра им, настроението, което създава песента!

    ОтговорИзтриване